Panel Handlowca - dostęp do tysięcy produktów od setki producentów z UE


Nie jesteś zobowiązany żadną umową. Wystarczy, że zarejestrujesz się, aby otrzymać dostęp do europejskiej bazy produktowej. Z poziomu Panelu Handlowca możesz wygenerować ofertę i wysłać emailem albo zapisać do PDF i wydrukować. Jeżeli pracujesz w terenie, np. jesteś przedstawicielem handlowym, możesz do Panelu Handlowca zalogować się na tablecie i włączyć tryb prezentacji. Otrzymujesz możliwość nadawania rabatów dla swoich klientów, a przy ich manipulacji widzisz od razu, jaki ma to wpływ na Twoją prowizję. Na bazie dokonanej transakcji jest wyliczana Twoja prowizja. Stroną sprzedającą jest operator ESD firma Kamai.pl Sp. z o. o. (biznes.kamai.pl).

W Panelu Handlowca otrzymujesz dostęp do produktów niemal z każdej kategorii. Możesz obsługiwać zarówno małe sklepy spożywcze, centra ogrodnicze, biura, placówki medyczne, jak firmy budowlane.

Eksperci i analitycy jednogłośnie mówią, że nie ma odwrotu od digitalizacji sektora B2B, a ecommerce B2C wyznacza standardy handlu elektronicznego i niejako zmusza podmioty działające na rynku B2B do kopiowania dobrych praktyk obsługi klientów.

Image

W Polsce działa ponad 3,4 miliona firm, z czego około 2,2 miliona to mikroprzedsiębiorstwa. Największa liczba mikroprzedsiębiorstw działa w usługach (53,0%) i handlu (23,9%). Co siódma firma prowadzi działalność w budownictwie (13,6%), a co dziesiąta w przemyśle (9,4%). Mają one największy, spośród wszystkich grup przedsiębiorstw, udział w tworzeniu PKB – 31%, a przyjmując wartość PKB generowaną przez sektor przedsiębiorstw jako 100% – 41%.

Z danych CEIDG wynika, że w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 11 marca 2020 r., czyli do dnia ogłoszenia w Polsce stanu epidemicznego, liczba aktywnych działalności gospodarczych w naszym kraju wzrosła. Pokazuje to, że rynek potencjalnych klientów B2B jest niemal nieograniczony.

Branża handlu B2B i dystrybucji przechodzi znaczącą ewolucję. Klienci biznesowi są coraz bardziej wymagający. Oczekują nowoczesnych standardów obsługi, których doświadczają jako konsumenci indywidualni. Szybkie i intuicyjne zakupy i dostawa, pełen dostęp do informacji o produktach i statusie zamówień czy elastyczne modele logistyczne, powoli przestają stanowić elementy przewagi konkurencyjnej, a stają się standardowymi wymaganiami. Panel Handlowca pozwala śledzić Ci postęp realizacji zamówienia i na bieżąco informować swoich klientów. Zespół specjalistów od danych produktowych zapewnia jakość i spójność danych oraz przygotowuje materiały marketingowe pomagające zwiększać sprzedaż.

 Kupującym w procesie zakupowym w B2B zależy na znalezieniu informacji, które dostarczą im wiedzy o ofercie i pomogą w podjęciu decyzji o zakupie. Klienci w B2B spędzają swojej drogi zakupowej na zbieraniu, przetwarzaniu i ocenianiu informacji. Rola doświadczonego handlowca jest tutaj niezastąpiona.

Szerokość rynku i działania ESD, a tym samym wynikająca z tego liczba transakcji powoduje, że otrzymujesz bardziej konkurencyjne ceny. Cena w jakiej sprzedaż towar dla swojego klienta jest zależna od Ciebie. System jednak nie pozwoli sprzedać poniżej minimalnej ceny (nie możesz “sprzedawać” na ujemnej prowizji).